SAKNAR! <3

Åååh, vad jag saknar fotbollen! Funderar på att börja igen på våren när skolan är över. Men sen är det ju de att hur mycket man vill satsa...Ifall jag skulle få börja i ett division 2 lag så skulle jag vara tvungen att träna stenhårt eftersom jag knappt rört en boll på 2 år då. Men sen vill jag ju också hålla på med löpningen, tillbringa tid med pojkvän och vänner. Dessutom måste man ju också jobba. Jobbigt när man vill så mycket. Men bara man vill det tillräckligt så kanske man får det att gå ihop.


'
'

Kommentarer
Postat av: cessan

ååh! börjar du spel igenn, hänger jag på!!

2011-10-26 @ 19:36:03
Postat av: Ia

Jaaa! He sku va så kul!

2011-10-26 @ 20:25:49
URL: http://ceciliainn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0