Haha!

Måste bara visa dehär bilderna från kräftskivan. Kan inte sluta skratta när jag ser på dem! :D
Fattar inte vad som händer här? :D Det är iallafall jag och Jannika på bild.

Här matar Fanny Jonas, en av bilderna jag skrattade mest till under kvällen :D

Haha, Jannike ser ensam och sur ut (och kanske funderar var hennes egen pojkvän är) eftersom Fanny och Jonas är så söta tillsammans.

Och vem var mest i fullon??????? Ja, herregud. Såg typ ut sådär på alla bilder som togs senare på natten.

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHA! Fast ja int va där så sir ja ändå hede roliga i di som säkert du å gör! HAHA, fyfan va bra bilder !!!:D

2011-10-06 @ 06:23:45
Postat av: JOAnnAAA

.. e va från mig

2011-10-06 @ 06:24:23
Postat av: Ia

Hahah :D va bra att du gör he! Vet int om he e så många som sir he :D Nå aijaa! Du kan ju giss hu myki ja skratta då ja så di på mårån :D

2011-10-06 @ 15:13:30
URL: http://ceciliainn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0