261011

Heej! Denna dag spenderas i sängen, har nämligen blivit riktigt förkyld...Har haft sjukt i halsen sen lördag morgon men idag när jag vaknade kunde jag knappt prata. Tänkte ändå gå på lektionerna idag men när jag pratade med min lärare tyckte han inte om att jag var så förkyld, så jag gick från timmen för att inte smitta alla andra. Har så dåligt samvete över att jag igen är sjuk. Nå, det är bara att tänka positivt och hoppas på att jag mår bättre imorgon.

Dagens klädsel idag är huppare och boxers. Bara för att bråka med Oscar har jag på mig de boxers som han hatar mest. Men dom är så sköna och bekväma (kanske inte världens snyggaste men vad gör det) och jag slänger inte dom förrän han köpt ett par andra till mig. Puss på dej Oscar!

Var också via apoteket idag och köpte lite nödvändigheter och allt som borde hjälpa mot förkylningen. Och dethär lilla jag handlade där blev att kosta 50€! Ångest! Mycket billigare att hålla sig frisk! Så nu lovar jag mig själv att varenda dag ta mina c-vitamin- och vitlökstabletter. Och förståss ha tillräckligt med kläder på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0