Idioter

Jaha! När jag var på väg till middagen såg Martha att det hade kommit ett brev till någon som heter Ccilia Matsson. Hon funderade om det var till mig när det var från Sydbevakningen. Vi öppnade brevet och kom fram till att det var till mig. Bra då dom inte ens kan skriva mitt namn?! Hur svårt kan det vara?! Nåjaa, det är nu inte det jag är arg över utan att de skickade en faktura på 64,92€ för att vara exakt. Det skulle ju bara bli 35! På fakturan står det att det blir att kosta så mycket eftersom det var efter klockan 18.00. Jaha, så står det inte i vår "infolapp", där står det istället att på vardagar 30€ + tillägg och helgar 60€ + tillägg, det var ju inte på helgen jag låste ut mig!
Fakturan tänker jag inte betala förrän jag ringt till dem och klagat. Om jag skulle ha vetat att det skulle bli så mycket skulle jag ha sovt i köket och väntat tills kanslisten kommit till skolan. Jag skulle ju kuna få ett par snygga skor för det där priset! Jävla onödigt att låsa ut sig och betala sjuka priser för att någon ska komma och öppna...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0