Lyx!

Det är så lyxigt att bara få gå till en färdig dukad frukost med gröt, fil, bröd, yogurt, ägg, flingor och en massa annat. Man blir nog aningen bortskämd här när varje måltid blir serverad förutom kvällsmmål. Jag tycker det är så skönt att inte behöva laga sin egen mat. Som sagt är jag ju ingen kock och så tycker jag heller inte om att laga mat. Jag kan heller inte laga så många maträtter, så det blir alltid pasta eller ris.
När jag är färdig med studierna och kanske börjar skaffa familj, så då ska jag nog ta i tu med matlagningen och då får mamma bli min lärare. Vill lära mig laga "mammas mat". Nu tänker säkert någon av er att det inte är så svårt att laga mat det är ju bara att följa reseptet. Men jag har försökt med det men av någon konstig anledning brukar det inte gå så bra...
Det där var mina morgontankar...Nu måste jag läsa på kemi. Pusshej!

Kommentarer
Postat av: KITTY

sv: tack!! :D den e de jo, 8 veckor gammal, hos mamma =)

2011-11-03 @ 10:06:11
URL: http://kittyk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0