En vit plast julgran?

Medan jag inte är hemma passar Oscar på att köpa en vit plast julgran!! Nee, det gillade inte jag. En vit plast julgran på julen? Det är ju inte jul utan en äkta julgran. Jag vill ju känna doften av en riktig gran på julen. Förra året hade vi en äkta julgran, vilket Oscar inte gillade för att den barrade så mycket. Då redan ville han ha en vit plastgran, men jag lyckades övertala honom att vi ska ha en riktig julgran. Men i år passar han förstås på att köpa en medans jag är i Karis...Där i vardagsrummet står den då. En vit plastgran. Nå, jag lär väll bli van med den. Men ett som är säkert är att vi nästa år har en riktig julgran.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0