231111

Ojoj, vilken dag. Hjärnan har varit i full gång sedan halv 10 i morse fram till klockan halv 5. En enda paus på hela dagen vilket var bara 20min. Nu är jag så slut i huvudet. Hade kameran med mig idag också men bilderna kommer upp lite senare ikväll. Idag har vi då bara varit i labbet och gjort en massa. Dagen började riktigt bra. Höjdpunkten var när jag och Torbjorn lyckades jätte bra med färningen av gramnegativa stavar. Vår lärare var mycket imponerad ;). Men efter det började det bara gå neråt. Vi båda var så trötta och slut i huvudet så vi det bara gick fel hela tiden. Men tillslut blev allt smått roligt när vi typ inte fattade enkla anvisningar och så vidare.

Men nu ska jag dricka té och bara ta det lungt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0