221111

Äntligen är jag "hemma". Morgonen började inte så bra. Jag försovde mig och kom 1 timme försent till Åbo. Allt gick bra i labbet och det var så kul att se på bakterierna vi odlade igår, och vad de hade växt...Aningen äckligt nog när man ser hur mycket bakterier det börjar växa av ett fingeravtryck. Hyi! Ska ta med kameran imorgon och ta bilder så får ni se!
Nåjaa, vi slutade halv 5 tiden och tog tåget till Karis klockan 17.15. När vi kom till Karis vid 6 tiden gick jag raka vägen till gymmet på bodypump. När bodypump passet tog slut började bodycombaten efteråt och jag blev sugen på att joina Milla på den. Jag hade så mycket energi så var nog tvungen att gå på bodycombat också. Super kul var det, jag fick säkert 100 energikickar och ville inte att timmen skulle ta slut. Kom just till lägenheten och ska ta en varm dusch och äta kvällsmål. Sen blir det att ta natten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0