:)

Igår hade jag som sakt marathonträning. Lenken vi gjorde var 10km och den skulle man då springa så snabbt man kunde eller i den fart man tänkte springa marathon på. Jag sprang då (typ) så hårt jag kunde och det gick skit. Vet inte om det var kondition som svek eller om det var för att jag hade ätit så lite på dagen, det var väll nog för lite mat. Men lyckades springa 10km på 55min ungefär. Och efter det var jag död. När jag kom hem mådde jag jätte dåligt, fick just och just i mig en proteindricka. Gick redan och sova halv 10 tiden? Nå nu vet jag tills nästa gång att jag måset äta bättre när det handlar om en mer krävande prestation.

Idag har jag bara suttit inne och läst på biologi. Nu har jag nästan gett upp hoppet på biologi, det är ju så svårt. Klockan 16.00 har jag biologi prep och på kvällen ska jag ta en lugn lenk, läsa och se film.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0