BodyBalance

BodyBalance är ett avslappnande träningspass, som kombinerar yoga, tai chi och pilates. BodyBalance ger rörlighet, balans och avslappning samt koncentrerar sig förutom på det fysiska, även på det psykiska välbefinnandet.

Idag var jag på min första bodybalance timme. Trodde mina nerver skulle fara direkt men nej, det gick riktigt bra. Beror det kanske på att jag inte hade 100 andra saker jag måste göra? Har tidigare varit på yoga några gånger men bodybalance var mycket roligare. Eftersom jag är van med lite "hårdare" träning där det händer saker är det lite svårt att anpassa sig till något lungnare, men idag var det faktiskt ganska skönt. Nu har jag som mål att gå på 1-2 bodybalance timmar i veckan. Nästa gång tänker jag kombinera det med en bodypump timme eller med en lenk före och sedan bodybalance.



Bild: google

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Hey bra jobbat Ia! Suveränt att du tog dig på en BodyBalance timme helt själv. Strongt av dig! :)

2011-03-19 @ 16:45:48
URL: http://mychela.peppar.fi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0