1/5

Då var modde essän skriven och fyfan va de känns skönt, även om det inte gick så bra. Det var så nära att jag skulle har fått en panikattack och att jag skulle ha börjat gråta, eftersom jag inte tänkte hinna skriva färdigt. Jag hade 3 sidor kvar att renskriva på en halv timme och jag hann just och just, var 100% säker att jag inte skulle hinna få det färdigt. Nu är det bara att förbereda sig inför biologin som är på onsdag. Vet redan att jag kan allt för lite så det kommer att skita sig. Och sedan på fredag är det engelska skriftliga delen. Ja kommer att vara död på fredag efter engelskan.

3 veckor framåt kommer jag nästan bara att ladda upp gamla bilder eftersom mamma och pappa tog med sig min kamera till Florida, så att de få ta bra och fina bilder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0