HEJ!

Som ni säkert märkt har jag inte haft tid att blogga. Har haft (och har) det fullt upp med jobb, träning, vänner m.m. Men tänkte i allafall försöka skriva några inlägg, om inte fler, i veckan.

Denna dag har varit aningen jobbig men ändå rätt kul. Har varit jätte trött och slut i kroppen och när jag är trött så skrattar jag till det minsta roliga och blir, enligt Oscar, en "kocko piiplisa". Så det har blivit en del skratt och liite liiite piipas idag.

Efter jobbet hämtade Oscar mig och vi for hem till Merikart för att äta. Efter det har vi varit och hämtat en allt för försenad present till Nicos och Iisas söta flicka Melody. Nu klockan 7 skulle jag haft springträning vid Sport Gym men eftersom jag är så trött i kroppen idag så skippar jag den. Ingen nytta att träna om kroppen är trött. Istället finns det massor att göra här hemma så jag ska ta i tu med det nu.






Kommentarer
Postat av: isa

så vilken dag ska vi bjuda på kaffe ? ;)

2011-06-21 @ 15:10:25
URL: http://isaa.papper.fi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0