1.1.11

Då är det 2011. Nytt år och med nya möjligheter. Eftersom 2010 gick jätte snabbt kommer detta år gå ännu snabbare. År 2011 kommer vara mycket intressantare än förra året, för att jag får bland annat studenten, sedan ska jag och springa stockholm marathon och göra en massa annnat roligt. Hoppas också att jag kan åka på en resa med älskling, till till exempel Thailand eller någon annanstans.

Som mål nu har jag att koncentrera mig på skolan, läsning till inträdesprov och marathonträningen. Vilket betyder att man kommer att bli tvungen att offra mycket.

Nu ska jag försöka ordna upp i lägenheten, vilket man måste göra varje dag...hur kan de bli så stökigt på en dag???

Denna bild är från då vi firade Kettys 18-års födelsedag 26.10.10

Kommentarer
Postat av: cecilia

SV; Jess, den finns kvar! Så den vita koftan e din ;) e du på väg till stan någon dag eller ska vi göra som förra gången så jag kommer med tröjan till dej? :)

2011-01-01 @ 18:30:19
URL: http://ceciliasmeds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0