Alla <3 dag

När jag frågade Oscar, för ungefär en vecka sedan, vad vi ska göra på alla hjärtans dag svarade han "va e he ti fir"...då trodde jag att vi inte skulle göra något speciellt för varandra. Men idag då jag kommer hem från gymmet hade han köpt rosor och choklad till mig. Oscar hade då traskat till Piffi i -23 och köpt rosor och choklad till mig, och han som aldrig annars skulle göra det. Att man kan ha en så gullig pojkvän. Belv så överraskad så jag släppte en tår. Eftersom jag trodde att alla hjärtans dag skulle vara som vilken dag som helst hade jag inte köpt något åt honom, men jag tänker överraska honom någon annan dag :) Puss på dej golle mitt!







Kommentarer
Postat av: kitty

tack iia! <3 och va söt present oski hade åt dej ;)

2011-02-14 @ 20:47:21
URL: http://kittyk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0