Happy :)

Den här dagen är nog den bästa dagen på länge! Kan inte säga varför, fast jag skulle vilja skrika ut det här. Men det är en bra sak, och det gör livet en aning lättare.
Dagen började med engelska hörförståelse. Vet inte om jag ska skratta eller gråta, för det kändes inte bra efteråt. Man får hoppas på att den skriftliga delen går bättre. Efter hörfen hade vi möte med Abina, och jag har en känsla att penkkis kommer vara BÄST. Kan heller inte vänta på ABI-kryssningen, det kommer att bli så kul. Tänker ta med min kamera och be till Gud att jag inte tappar bort den eller söndrar den. Efter kryssningen ska jag och Jolly lämna i Åbo, eftersom vi ska vara hela helgen med brudarna där. Har på känn att det har kommer bli en galen och rolig resa! Okej, jag ska inte ha för höga förväntningar. Men man får väll hoppas.
Idag ska jag och jobba och efter det hoppas jag att jag ännu hinner till gymmet.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0