311211

Godmorgon! Vaknade för en stund sedan och känner mig ganska död. Har hostat hela natten så stackars Oscar har inte heller fått så mycket sömn. Ska knarka hostmedicin idag för det finns inget mer störande än kakkahostan. 12 tiden ska jag till Merikart där jag ska äta mammas mega goda pizza och förbereda nyårsmaten. Nyåret kommer vi att spendera hos Conny med Nico och Isa. Vi ska laga god mat, spela olika spel och sedan ska vi också gå över till Oscars mamma i nått skede. Det kommer bli riktigt trevligt. Mycket bättre än att förfesta någonstans och sedan gå till krogen.

Kommentarer
Postat av: cessan

int dricker du väl opp mitt te? :D haha! he liknar ju he!

2011-12-31 @ 10:29:13
Postat av: Ia

Haha, joo he e he å :D He va hande första koppin ja smaka av e å he blev den sista också! Gammal bild! ;)

2011-12-31 @ 13:53:32
URL: http://ceciliainn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0