<3

Älskling överraskade mig just med en stickad tröja. Den är så fin och skön. Tack älsklingen! Finns inget gulligare än när Oscar överraskar mig med kläder eller smycken. Minns förr när han knappt vågade köpa mig en julklapp när han var så osäker över om jag skulle gilla det eller inte. Han ville istället att jag skulle säga vad jag ville ha, men det är såå mycket roligare om det blir en överraskning.

Men nu ska jag laga mig färdig för vi skall till Singsby och basta. Andra dagen i rad vi bastar, igår var det hos mamma och pappa och nu ska vi till Oscars mamma. Men man måste passa på när man själv inte har en bastu. Nya tröjan åker på också. Ha en bra fredagkväll ni med! Puss!
BTW, se på mina fötter på sista bilden! Hahah! :D ANKFÖTTER! (som Oscar kallar dom) Nu kan ni förstå att det kan vara svårt att hitta ett par klackskor där mina tår inte blir ihjälklämda. Att man kan ha så bred fot. Tack mamma för att jag fick dina fötter! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0