Hesa ---> Rihanna!

På måndag hoppade jag, Joanna, Patricia och Emmi på tåget till Helsingfors för att se Rihanna. Klockan 14.10 kom vi till Hesa där vi först gick till hotellet och sedan och äta. Efter det fixade vi oss och tog taxi till Hietaniemi. När vi kom dit började vi med att köpa Rihanna T-skjortor och sedan dansade vi till Pendulum DJ-set. Efter det dansade vi till Dj Dosse, som spelade musik vid "pauserna". Sedan var det Tinie Tempahs tur, som också var grym. När Tinie Tempah sjungit klart var klockan 20.30 och Rihanna skulle sjunga 21.15. Så före Rihanna dansade vi igen till Dj Dosse, som spelade jätte bra musik! När klockan var 21.15 väntade vi ivrigt på att Rihanna skulle komma på scen. Tiden gick och gick, folk började bli irriterade och började buua. Men efter 1 timme och 15 minuters väntan började hon sjunga. Vilken känsla man fick när hon kom på scenen! Obeskrivlig! Efter  ett att hon sjungit klart gick vi efter mat och till hotellet. Hade också planer på att besöka någon krog men på grund av trötta fötter och vätskebrist sket vi i det. Nästa morgon tog jag 10 tåget och de andra tog tåget hem klockan 1. Dethär var absolut sommarens höjdpunkt och ett perfekt slut på sommaren. En sak som är säker är att det inte var sista gången jag såg Rihanna.
Blev ju inga bilder från konserten för min del, men ska tjuva några bilder av Joanna.
Joanna och jag redo att åka och se Rihanna :D
Tummen up för converse!
Patricia och salkkarit :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0