Gladast!

Hejhej!
Idag har jag fixat internet så nu har jag de, sköönt! Så nu blir det bättre uppdatering. Trivs helt bra i nya skolan här i Karis. Roligt med nya människor och annan miljö. Har redan fått flera kompisar här. Mina rumskompisar är jätte trevliga. I vår lägenhet på internatet har vi tre rum. Så jag sover själv medan de andra sover två och två. Jag är så tacksam för att jag fick ett eget rum, men för att få bo i ett eget rum kostar det också mera. Och det betalar jag gärna.
I tisdags började undervisningen och då hade vi bland annat matematik. Idag hade vi Informationssökning och Kemi. Kemi hade vi i typ fyra timmar. Och jag kan inte ett skit kemi. Så det blir mycket läsande på egen hand. Men det är jag beredd på. Läste redan igår fyra timmar kemi på egen hand.
Klockan fem idag har vi en grillmiddag med hela skolan och resten av kvällen ska jag läsa biologi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0