The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams

Tråkigt att inte gå i skola. Förstår mig inte på människor som börjar jobba reda vid 19-20 års ålder?? Och då ska man orka jobba i ungefär 45 år. Men alla är vi olika. Vissa har redan ett yrke, som de tycker om, i den åldern. Så som ja har planerat börjar jag jobba, med det jag verkligen vill jobba med, då jag är 26-27 år och sedan tänker jag också vidare utbilda mig som tar typ 3 år. Då skulle jag vara klar med skolan då jag är 29-30 år. Får se då var man är om 10 år. Förhoppningsvis går det som jag vill.



Kommentarer
Postat av: Lycke

har du färgat håret?

2011-04-06 @ 19:02:05
URL: http://lyckelis.blogspot.com
Postat av: Ida

Jag tycker precis som du, jag skulle aldrig vara beredd på att börja jobba nu som 22-åring. Känner att jag kunde studera forever;)

2011-04-06 @ 19:22:07
Postat av: Ia

Lycke- Nee de har jag inte, men jag borde :D

Ida- Ja vet! De e no värt ti va fattig och studera än rik och tråkigt jobb :D

2011-04-06 @ 21:22:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0