Julafton?

När mamma och pappa kom hem och började öppna sina kappsäckar var det som på julafton. Här har jag största delen av vad jag fick av dem. Tack än en gång mamma och pappa! :)



Äntligen har jag en (Kom just på att jag redan har en, ups!) Guess väska. Trodde aldrig jag skulle få en!




Abercrombie <3 Fick också en skjorta från Abercrombie men orkade inte ta bild på den.








Sedan fick jag också en hög med träningskläder, vilket verkligen behövdes.


Oscar fick världens godaste parfym! Älskar, älskar den! Alla kläder som är från Abercrombie är sprytade med denhär parfymen.

Kommentarer
Postat av: cessan

ååh, dende vita klänningen va ju bara för fiin!! :)

2011-04-04 @ 12:24:20
Postat av: Ia

Ja veet! Passar perfekt till brun hud på sommaren :)

2011-04-04 @ 20:41:03
URL: http://ceciliainn.blogg.se/
Postat av: Lisa

passade allt dig ??? Dom vita Guess-skorna va superhäftiga tyckte jag.....

2011-04-06 @ 13:54:42
Postat av: Ia

Jo, allt passade perfekt! Ja, dom var så snygga och bekväma, dom kommer att bli mina favoriter i sommar. Tack Lisa för allt du hittade till mig, du har så bra smak! :)

2011-04-06 @ 14:09:31
URL: http://ceciliainn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0