Första April

Igår var det ju då första april och ja, jag blev lurad en gång. De var Ankos kar Rasmus som ringde och sa att han var från Worldpress och ville att jag skulle gästblogga på Fokis blogg och så vidare. Efter samtalet fattade jag ingenting och tyckte att att personen lät bekant så ringde jag upp igen för att höra personens röst igen och typ tacka ja på sammagång eftersom jag först sa att jag inte var intresserad. Efter andra gången så gissade jag att det var Rasse, men för att vara på den säkra sidan skickade jag numret till find och ja det var han. Tyckte det var ett roligt aprilskämt och ja jag gick först på det men sedan kom jag på att det var första april. Anko och Rasse fick sig ett gått skratt iallafall. Själv har jag inte lurat någon förutom Oscar som också gick på mitt aprilskämt. 

Idag står det 20-25km länk på min kalender, men känner mig lite förkyld så är inte säker om det blir en långlänk idag eller inte, får se. Ikväll ska vi fira Paulina som fyllde igår, och det kommer bli så kul! Ja, och sedan ska jag också hämta mamma och pappa från flygfältet, jihuu!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0