Önskar

Dagen har bestått av läsning til nästa veckans skrivningar, essä uppgifter, fotbollsträning och matlagning.
Idag kom jag fram till att jag med 90% hatar att laga mat till skillnad från mina två bröder som tycker om att laga mat. Men det beror väll främst på att jag inte alltid har tid att laga mat. De gånger jag lagar mat stressar jag för att jag inte vet vad jag ska laga, för att det tar så "lång" tid eller för att det inte smakar som mammas mat.

Önskar jag hade talanger som mamma i matlagning, men nej, de fick tydligen mina bröder. Om jag slutade stressa och visste vad jag skulle kunna laga, kanske jag skulle tycka om att laga mat?

Fick förresten hem en rosa skjorta på posten idag, kommer upp bild på den imorgon.



Bilden är tagen från mammas trädgård, där det finns så fina blommor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0