Kräftskiva 11.09.10

Igår firades sjuttonde kräftskivan hemma i Merikart.










God mat åt vi också, bland annat räkrullar, potatis&lax med smetana, flera sorters pajer m.m och massor med kräftor förståss!






Chevelle fick också vara med på kräftskivan






Robin pajjar "lilla gubben"








Jannika gillar inte kräftor så hon fick vara min personliga kräft"skalare?"












Bättre föräldrar får man söka efter!






Jepp, jag tycker jätte mycket om min tvillingbror :)


Sen blev det charader...


och kul var det!
















Sen blev vi trötta!


DAGEN EFTER, dock inte lika smutsigt/skräpigt som förra året

Kommentarer
Postat av: Ketty

Jag snatta lite bilder av dej! :)

2010-09-13 @ 17:45:41
URL: http://kettyfan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0