Dålig uppdatering, ja

Har inte haft tid att blogga, på grund av studentskrivningarna. Men nu är de över och man får sitt liv tillbaka. I helg har jag sovit som aldrig förr, båda nätterna har jag sovit över 11 timmar, så skönt! Vilket behövdes eftersom jag sovit dåligt och lite när vi haft skrivningar.

På fredag firades Becca, som fyllde 18-år! Och på lördag blev jag och Oscar bjudna på god mat hos Cecilia och Jouni.

Idag ska jag ägna min tid åt läxor m.m, och snart ska vi hem till mamma och pappa, där mamma lagar världens godaste pizza! Ska bli riktigt skönt att åka hem, eftersom man inte varit där på ett bra tag nu.

Ikväll ska jag sätta in lite bilder från Beccas födelsedag och från Cecilias och Jounis inflyttningsfest!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0