Ingen är perfekt

...eller kan vara. Ändå försöker man vara det, vilket är mitt problem. När jag försöker vara perfekt känns det som om det alltid bara blir fel. Men det blir också fel då jag inte försöker vara perfekt.

Varför kan jag bara inte förstå att jag inte kan vara perfekt och acceptera mina fel. Går sönder när jag hela tiden försöker vara perfekt på alla plan och ständigt misslyckas.

Slut pratat om det.

Fick reda på, förra veckan, att jag slapp med på marathon skolan, fast gruppen redan var full. Plus att jag kommer att kunna åka på Stockholm marathon!!!!!! För att de har flyttat den till den 18 maj, en vecka tidigare en vanligt. Det var BÄSTA dagen på länge. Var som en solstråle hela dagen.
Nu längtar jag bara tills nästa månad då marathon skolan börjar.
Denhär gången kommer jag att träna dubbelt så hårt.

Nu blir det att gå och sova, så man orkar upp imorgon till gymmet.


Här under finns en karta över rutten på Stockholm marathon.




Blir så ivrig när jag ser på denhär bilden. Där bland flera tusen människor kommer jag att vara nästa år!


HAPPY HAPPY HAPPY



Kommentarer
Postat av: sulf

altså Ia ja måst bara säg att ja e IMPONERAD över att du ork spring så mycke, sku aldri ork å ja tycker du e inspirationskälla för mig :)

2010-10-09 @ 08:03:27
URL: http://admin.nextinfashion.se/bysulf
Postat av: Jessica

Jag tycker att du är jätte duktig Ia! Och man skall ställa höga mål på sig själv för att komma någon vart :) enda sättet att lyckas med någonting perfekt är genom att sträva till det :)

2010-10-18 @ 18:33:02
URL: http://jessicacecilia.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0