:)

Dagen har bestått av samhällslära, modersmål, gym, engelska och matte. Hann vara på gymmet 2 timmar. Det blev bland annat 50min löpning, 30min muskelträning och 10min vibratrim. Skulle egentligen, enligt träningsschemat, borde springa 15-20km idag men den lenken flyttar jag till söndag och tar söndagens lenk idag istället. Borde alltså ennu idag hinna, efter ett besök hos Erikssons, på en lenk som ska vara 8-10km och i ökande takt, delvis pulsen ska vara kring VK1 och VK2. Skall förklara vad jag menar med VK1 och 2 någon annan gång.

Om cirka en halv timme plockar Elin upp mig och vi åker mot Veikars. Ha en bra fredag allihopa!


Konstigt nog har jag inte druckit en enda té kopp idag, när jag annars brukar dricka ungefär 5-6 koppar. Tänker testa en ny té sort, som smakar äppel, innan jag blir hämtad.
Det är dock inte den på bilden, här under.

Kommentarer
Postat av: kitty

sv: nåmen tack! :) de du med <3

2010-11-19 @ 21:19:54
URL: http://kittyk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0