Jag lyckas alltid

...förstöra något. Igår till exempel var jag nära att förstöra en hel tvätt med kläder. Oscar hade tvättat tvättmaskinen i 90grader, så att allt smuts skulle försvinna, och då tänkte jag att jag skulle tvätta kläder under tiden jag är och springer. Frågade också före om han hade tvättat i 90grader medan jag satt på den och han sa ja. Tänkte inte mer på det utan for på en lenk. Efter ungefär en timme ser jag att han skickat ett mess till mig där det stod "voi vit*tujen vit*u...du vill int ens vet". Ringde direkt åt honom och trodde jag skulle dö... Förståss hade jag tvättat kläder i 90grader. Fick panik eftersom i tvätten fanns bland annat Oscars favorit jeans och mina nya haglöfs kalsonger som hade kostat 60€. Började springa hemåt i full fart och ringde till mamma för att fråga vad vi skulle göra. Tvätten var så varm att man inte kunde röra den. Fick goda råd av mamma och eftersom kläderna inte varit där längre än en timme klarade de sig, pust.
Där kan jag allt säga att jag hade tur. Skulle ha blivit dyrt annars. Ibland tänker jag inte vad jag gör, jag frågade ju till och med före Oscar om han hade tvättat i 90grader...

Det var gårdagens händelse. Nu till skolan. Ha en fin dag!


Lycke och jag i 2:an

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0