Dag 3 – Mina föräldrar.

Mamma och pappa har uppfostrat mig till den jag är idag och det är jag glad över. De skulle inte ha kunnat uppfostra mig bättre. De stöder mig i allt och ger goda råd när det behövs och det är jag mycket tacksam för!
Mamma jobbar på alarmcentralen och pappa på Wärtsilä. Eftersom pappa reser mycket tycker de om att tillbringa tid hemma med till exempel att fixa saker på gården. Mamma älskar sin trädgård och pappa sin traktor, vilken han väldigt gärna använder till minsta lilla sak, så gulllit tycker jag och mamma. De tycker också väldigt mycket om att resa, speciellt till Florida, Miami.

Har världens bästa och underbaraste föräldrar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0