08.11.10

Idag var det första dagen på den näst sista perioden. Började dagen med att mjuka upp min muskler, efter en tung muskelträning med marathon gruppen. Tyvärr, hjälpte det inte mycket. Efter det blev det skola och shopping. Var till Mysports där jag hittade springbyxor som håller minusgrader, svettdräkt (som jag kallar det) och lenkskor, som jag skall hämta imorgon. De hade -25% från alla träningskläder med mera, så ni ska åka dit ifall ni behöver träningskläder eller något annat. Kommer bilder upp imorgon, på det nyinköpta!
Mamma och pappa var just här på besök och nu ska jag ta och stretcha och hoppas på att mina ben är i skick imorgon.


Njuter av livet just nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0