Matematik

Idag hade vi engelska prov klockan 9-11 och efter det trodde jag att vi hade matte prep. men nej det har vi först imorgon så det blev en kort dag.
När jag kommit på att vi inte hade matte prep. gick jag och köpte ett par nya fotbollsskor eftersom mina gick sönder förra matchen. Hatar att köpa nya fotbollsskor eftersom det nästan aldrig finns likadana som jag haft tidigare...

Resten av dagen har jag läst på matte prov och slööat. Var också hemma en sväng idag, hemifrån fick jag bland annat med mej mitt älskade duntäcke, som jag saknat otroligt mycket, älskar det för att den är "kall" eller hur man skall säga (Duntäcken kan vara varma, mellanvarma eller kalla)  




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0