HEJHALOO

Det var en stund sedan jag bloggade senast, har haft lite fullt upp med bland annat skola, jobb och annat. Tänkte gå igenom heljen lite och berätta om Hesa resan med 2:orna från skolan.

FREDAG:
Åkte hem till Merikart med Oscar för att tvätta bilen sen till jobbet och efter det hem till mamma och pappa igen på middag. Det var riktigt trevligt att träffa pappas arbetskamrater från Frankrike. När de fick veta att jag studerar franska sa det att jag skulle komma till i Frankrike i en tid så jag skulle lära mig prata franska, för det är ganska svårt att lära sig ett språk om man inte använder det dagligen.
Såklart skulle det vara riktigt kul att åka dit och lära sig prata franska och dessutom är dom stenrika och har flera hus och ett slott i Frankrike, så det skulle inte sitta så dåligt ;) Men nejnej!






LÖRDAG:
På lördag hade vi match och på kvällen blev det att fara till Office för att se på hockey och fira Angelina.


På Office





Erri och Anko på Ollliiis






Inepine


Hon fick till och med dansa ENSAM på sen, lyx :D


Anko va jätte glad över att hon fått kondomer!


Undrar vad hon fått för gönt runt ögat?


Minna och Angelina




HAHA, bästa bilden till sist, Fantin har somnat för en liten stund!

SÖNDAG:
På söndag vaknade jag vid 12 och åkte därefter till jobbet. Jobbade cirka 4h och efter det började helvete rätt sakt, kortfattat kan jag säga att jag träffat på "väggen". Delvis jort mer en jag klarat av. MEN MEN det får jag skylla mig själv för. Ska iallafall inte jobba mera i maj utan först när skolan slutat.
Nåjaa, på kvällen hade jag ennu träning och efter träningen skällde min tränare på mig, eller så kändes det iallfall, för att jag inte spelat förra matchen och blahiiblahaa... MEN nu har vinden vänt tack vare Hesa resan, från måndag till tisdag, med hela 2:an från skolan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0