duppiduu

Ska berätta lite kort om heljen. På fredag gjorde jag ingenting...på lördag hade vi match i kemi så dit for hela dagen och kvällen. Och på söndag fyllde ju jag 19 år, vilket inte är något att fira mera.
Fick iallafall ett jätte fint halsband av min älskling! Kommer bild upp på det i veckan någongång. Av mamma och pappa fick jag pengar till en systemkamera, jess, kommer bli så skönt att kunna ta bilder som blir bra :)

Idag har jag varit i skolan och på kockkurs, kom hem där en halv 6 tiden och började städa lite, diska och laga sallad. Nu sitter jag med Oscars vänner och ser på Finland-Slovakien matchen. Ska ennu hinna på en lenk i detta sköna väder och kanske träffa Patricia.

Bild från rock perry 2008. Jag Fanny Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0