Älskar detta väder!

Fattar inte hur vädret kan påverka så mycket på en människa. Då man måste stiga upp på morgonen och är hur trött som helst blir man, eller åtminstone jag, på jätte bra humör och hur pigg som helst då jag ser att solen lyser och alla träd är gröna där ute. Skulle kunna springa och hoppa runt i hela lägenheten som en apa när jag ser att det är fint väder där ute. Skulle också kunna göra det när det regnar. Finns inget mysigare än regn.

Blir arg när jag kör till skolan och ser alla som cyklar... VILL HA EN CYKEL så att jag också kan cykla till skolan och njuta av vädret. 



  


 Hittade ett par rosa converse på nelly.com. MÅST HA!! tänker skaffa dem på ett eller annat sätt.


Kommentarer
Postat av: J A N I N A

jag vill också ha en cykel!!! :D

sv: hihi, taack, tycker själv också om dom :D! och tusentack för kommentaren :)

2010-05-23 @ 16:10:43
URL: http://yae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0