Gardens Mall

Nu är klockan 8 på morgonen här, solen skiner och det värkar som om det blir en varm dag idag. Så idag kommer vi inte att shoppa som vi varje dag har gjort hittills sen vi kom hit. Igår var vi på Gardens mall, som är ett mycket stort  shoppings centrum, där fanns bland annat butiker som louis vuitton, victoria secret, billabong, american eagle, forever 21 och min favorit butik Abercrombie! När vi kom hem tog vi på oss bikinin och tog vårt första dopp i polen och njöt en stund av solen tills det blev kallt. Sedan mot kvällen var Jannika absolut tvungen att färga mitt hår så som det såg ut.



På marshall hittade vi skor som är nummer 56, största skorna vi iallafall sett



På Gardens Mall



Jag och mina älskade föräldrar



Här har ni bild på hur det såg ut före och efter, var no på tiden att färga det



Jannika som inte ens kunde lämna datorn då vi skulle till grannhuset igår :D



Första eller andra shoppingdagen






Finaste Jannika




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0