300310

Äh, igår kväll blev det inget bloggande, efter jobbet, för att jag var tvungen att läsa på ett biologi förhör som jag aldrig skrev. Men tänkte iallafall berätta lite om häljen på lördag jobbade jag från 9 till ca. 2-3 och efter det åkte jag hem en sväng och sedan vidare till smedsby. På kvällen blev det att åka till Sia där Elin, Emmi och Patricia också var. Före vi gick till fontana for vi till kristall på en drink. På fontana träffade jag bland annat min underbara Joanna som jag inte sett enda sen jag kommit hem från Florida. Jag träffade också Amanda, Tina och andra vänner. Kvällen kunde inte bli mer lyckad, hade otroligt kul!
På söndag mådde jag mycket bättre än förra söndagen :D Jepp, började diska och städa direkt efter att jag vaknat. Hade träning på kvällen och före det var jag hemma en sväng och åt mammas goda mat!

Idag slutade jag klockan 2 och nu borde jag läsa på religions föhör och matematik prov. Har också träning ikväll men det blir väll tyärr så att jag måste skippa den för annars hinner inte jag läsa tillräckligt på förhöret och provet.

Vill ha:






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0