Ett gott skratt förlänger livet

Hade en mycket kul kväll igår med Patricia, Fanny, Amanda och Emmi. Vi drack té och spelade Alias och Analyysi vilket ledde till mycket skratt! 
Idag har jag jobbat i 6 timmar och varit hemma en sväng och nu sitter jag hos Oscar. Ikväll blir det krogen, med Patricia, Emmi, Elin och troligtvis Amanda, om inte det är för långa köer... 

Idag har jag gjort något mindre kul, när jag var på väg till jobbet så körde jag över en stackars liten tipu fågel :( Trodde det var en sten på vägen men mitt i allt flög "stenen" upp och krockade med min bil...usch.


Kan bara ladda upp gamla bilder eftersom jag inte fått tag på några som blivit tagna nyligen


Amanda och Emmi    Provinssi 2008


Jag, Amanda och Patricia    Rock Perry 2008


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0