230310

Det var några dagar sedan jag bloggade men har inte haft tid och har inte haft något intressant att skriva om. Men på Lördag var det fest hos Erikssons, där det var jätte mega kuul! Alla var glada och humöret var på topp med gratis sprit och god mat! 
Söndag var inte lika kul...fast jag inte drack mycket alls hade jag världens "krapula". Tror det berodde på att jag inte druckit på nästan 2 månader. 
På måndag var det finska skrivningarna, satt nästan 6 timmar och skrev. Det är svårt att säga hur det gick men kändes helt ok efter att jag hade skrivit färdigt. Mot kvällen lagade jag och oscar en skinkpaj och sedan har jag bara slöat. 
Idag orkade inte jag gå på vår första timme som var gymnastik, var alldeles för trött. Hade en ganska kort skoldag, slutade redan klockan 2. Och nu när jag sitter här och skriver kom jag just på att ja skulle köpa en religionsbok efter skolan. Bajs..skulle inte alls orka åka till stan för att köpa en..men jag måste för i morgon har vi typ ett prov? Nåjaa, nog ordnar det sig. Ikväll har vi springträning med laget, jag har inte tränat spurter m.m på över en månad, så jag tror inte jag kommer orka. Får redan ångest då jag tänker på det.  

Här kommer lite bilder från lördagen














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0