160310

Idag sovde vi längre än vi brukar, vaknade där en 9 tiden. Före vi gick och äta morgonmål var vi tvungna att packa våra väskor för att vi skulle få ett annat rum, för det förra var för trångt. Efter morgonmålet gick jag, mamma och Jannika till beachen, hyrde solstolar och solade hela 4 timmar. Eftersom det är springbreak här var det mycket folk på beachen, vilket var ganska skönt, eftersom man inte varit bland mycket folk i Lantana.

Idag har det varit perfekt väder, ganska vindstilla med mycket sol och himmlen var molnfri. Efter solandet gick vi till en Italiensk restaurang för att äta och senare gick vi och kollade in några butiker. När klockan närmade sig 7, och pappa hade kommit tillbaka från mässan, där han jobbar,  åkte vi till Hard Rock Café. Resan dit åkte vi med en taxi och de flesta amerikanska gula taxina är enligt mig mycket smutsiga och äckliga. När jag steg in i den typiska amerikanska taxin tänkte jag att vilken tur att det inte finns sånahär taxin i Finland. Och efter att vi kört en bit kände jag på bänken jag satt på att den var våt!! Och dessutom hade jag på mig mina nya Abercrombie byxor, så resten av resan fick jag tillbringa i mammas famn, vilket var allt annat än bekvämt. Nåjaa, på Hard Rock Café åt vi oss mycket mätta med massa gott och taxin till hotellet var helt ok.

I morgon skall vi åka till Miami Sea Aquarium, där vi kommer att spendera ca. 4h och sedan kommer vi antagligen, i brist på annat, att shoppa. På kvällen tänkte jag och Jannika iallfall testa sushi på en restaurang mittemot vårt hotell.













Miami är underbart!




På Hard Rock Café




Efter en förrätt och huvudrätt delade jag och Jannika en efterätt som var mycket god, men det blev alldeles för mycket för oss. Minns inte senast jag skulle ha vairt så mätt!


Efter Hard Rock Café...var man gravid i 7 månaden

Kommentarer
Postat av: becca

Va härligt det ser ut!

Och shit va ni har blivit bruna :o :D

2010-03-16 @ 13:40:12
URL: http://beccaplace.blogg.se/
Postat av: kitty

ååh va härligt de ser ut på beachen!

2010-03-16 @ 16:14:08
URL: http://kittyk.blogg.se/
Postat av: Lisa

oj Ia bruden, du ha ju blivit såååååååå bruuuuun :)

2010-03-19 @ 17:27:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0