Borta bra men hemma bäst!

Äntligen är vi hemma då. På onsdag åkte vi ju då från Miami till Paris, flygresan var jobbig fick redan efter en timme sjukt i röven och flygresan tog 7½. Jag och Jannika såvde nästan ingenting den resan och maten var äcklig, som vanligt. Flyget från Paris avgick den tid den skulle och vi kom till Helsingfors halv 3 tiden. Från Hesa skulle flyget gå 20 före 5 men på grund av något yras med passagerar antalet åkte vi fösst kvart över 5. Alla var vi glada på Hesa flygfält av att alla flyg har gått när de ska och det har inte varit några större problem men...man skall inte ropa hej för tidigt...
När vi närmade oss Vasa flygfält fick vi reda på att vi inte kunde landa på en stund för att de höll på att ploga bort snön från landningsbanan så vi fick vänta ca. 20min. Sen säger kaptenen att det kan hända att vi inte kan landa på grund av all snö osv, men att vi ändå skulle vänta 20min till och om vi inte då ännu skulle kunna landa så skulle vi landa i Kokkola. Jag och Jannika visste inte om vi skulle skratta eller gråta. Vi har haft sån hemlängtan så vi ville bara komma hem direkt. Men som tur, efter alla böner till Gud, fick vi landa. Och när vi väntade på våra väskor så kom dom aldrig!! Nåjaa förutom en men den va inte min och inte Jannikas. Åååh så arg vi blev!!

Men nu har väskorna kommit! Har säkert redan glömt vad allt man köpt, skall bli skoj att åka hem och se!

Nå idag har jag haft skrivningar i hälsokunskap, tycker det gick ok fastän jag bara såvt ca 5-6h under de senaste 2 dygnen. Fast måst nog säga att det var otroligt jobbigt, mina ögon sved och var så trötta och bättre blev det inte när man suttit ca. 2h och bara skrivit 1 essä av 6. Men jag fick alla 6 essäer färdiga, nåjaa vissa igentligen halv färdiga men men...
Ikväll skall jag packa upp min väska och bara se på allt jag köpt. Tänkte också se en film med golle mitt.

Kommer också antagligen att visa er vad jag köpt åt Oscar och något annat jag hittat i Florida. Men det blir tills imorgon.


Fanni har jag saknat! Bilden är från rockperry09
(såklart har jag också saknat alla andra nära och kära)


Kommentarer
Postat av: kitty

va söt bild på er! :D

2010-03-20 @ 00:27:03
URL: http://kittyk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0