Soliga Florida

Igår, på morgonen, hoppade vi i bilarna å körde till sjön. Alla gick, förutom jag som sprang, längs med sjön. Längs sjökanten fanns massor me fula fåglar med ful lång näbb, där fanns också små och söta ekorrar som vi matade med bröd. När vi kom hem sprang vi ti polen, för det va sååå varmt! Vi solade och simmade ett par timmar, man kunde inte vara där så mycket längre. Sedan blev det shopping, igen.. det har blivit så varje dag sen vi kom hit! Å JA HA HITTA VÄRLDENS SNYGGASTE MICHAEL KORS SKOR!!

Idag började jag med att läsa hälso till studenten sedan blev sol å bad, det har varit perfekt Florida väder idag, sol å knappt nå blåsigt alls. Sedan blev det shopping IGEN och nu sitter vi i sängen och väntar på maten, sedan blir det Ben&Jerry's Chocolate Fudge Brownie som bara kostar 3,59$, jämfört med i Finland där det kostar ca. 6€!


Vid sjön




Lisa matar den största å fulaste fågeln


Matar ekorren


Söta ekorren


Mami å papi


André, jag, Anton å Jannika


Vid West Palm Beach




Söta Jannika


Mina älsklingar!!


André


Bråka me Anton å fösöka dränk han

Kommentarer
Postat av: kitty

va härlit de låter!

2010-03-09 @ 14:57:58
URL: http://kittyk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0