Ruka

Tyvärr blir det ingen Ruka resa, för mig, med mina underbara vänner. Vi har planerat för länge sedan att vi skulle åka någonstans och nu när allting är planerat och klart slipper tyvärr inte ens hälften med på resan till Ruka. Nu är det bara Ketty, Tarlena, Becca och Lycke av 9 st., som är på väg. De kommer att vara där över påsk och jag kommer att vara så avondsjuk när jag hör hur kul de har det. Men man kan inte slippa överallt.

Idag hade jag en kort dag, slutade redan kvart före 1. Har nu suttit ungefär i 2 timmar på datorn och sökt efter ett par liknande skor, som inte längre finns i min storlek på have2have.se, utan resultat...suck. Men sökningen fortsätter.

Där en 6 tiden skall jag åka till Erikssons i Veikars för att träffa Pia, Fanni, Emmi och Amanda. Amanda skall åka till Tjeckien, som utbytesstuderande, i 2 månader och hon åker redan på onsdag. Kommer att sakna henne otroligt mycket! 


                                                               Bilderna är från när Jag, Amanda och Pia var till England i höstas

 

  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0