Miami, here we come !

Idag vaknade jag ca. halv 9, morgonen började bra med en joggingtur till sjön medan Jannika sovde och drömde om alienkrig. När Jannika vaknade åt hon frukost och sedan stack vi till polen och solade. Idag har det varit perfekt väder för sol och bad med lite vind.

Eftersom jag är avis på Jannika för att hon blir så himla lätt brun, tänkte jag ta tag i saken och fösöka bli lika brun. Genom att använda för låg solskyddsfaktor och bara sola framsidan, resulterade det med att jag är helröd från magen uppåt (t.o.m armhålorna)... Inte så bra idé att tävla mot Jannika i den grenen. Efter att vi solat och simmat klart drog jag iväg på en joggingtur igen, efter det åkte vi till en butik för att köpa en till kappsäck.




Var tvungen att sätta upp bilden för att jag ser ut som en björn som vill kramas


Leker mamma (Jannika) och crazy baby (jag), för jag inte bottnade där


Har lärt mig att ett bra räddningssätt är att dra i håret, om man har långt hår. På bilden försöker jag rädda Jannika på det viset men lyckades inte, ser ut som om båda drunknar...


Här går det smidigare till :D Jag och Jannika har skrattat åt bilden hur länge som helst, för att jag ser ut som en ekorre som skaffat fri skjuts!


I morgon klockan 2 åker vi mot Miami och skall stanna där tills onsdag kväll. I Miami kommer vi bland annat besöka Hard rock café och Miami Seaquarium, där mördarvalen simmar.


Kommentarer
Postat av: Lisa

Hej brudar, jaha var är dom nyaste fotona, jag VILL såååååå se vad ni har gjort, shoppat mm mm... så avundsjuk på er, här kallt som i he..... -17 nu sö kväll, usch :( hoppas ni har det superbra där nu och har det bra i Miami sedan. puss o kram. Lisa

2010-03-14 @ 22:03:39
Postat av: Sia

Oj va e sir härlit ut! Blir så avonsjuuuuk.. :D

2010-03-17 @ 13:04:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0