Chill

Idag har det varit mulet hela dagen det har också kommit några regnskurar. På morgonen var jag och Jannika till sjön, jag sprang dit vägen och hon cyklade och hemvägen tvärtom. Efter det for vi och simmade en stund. Resten av dagen har vi bara chillat med Anton och André, vi har bland annat sett på Hangover, som e skit bra och rolig :D Och så har vi varit till Mäkken och ätit oss feta.

Är glad över de kommentarer vi fått men ifall ni undrar varför jag inte svara på dem, är det för att vi helt enkelt inte vet hur man skall svara på dem.


Här ser vi på Hangover och äter jordgubbar, gött!


Alan e så gollo! :D


Några klädesplagg jag köpt


Man kan int få nog av shoppingen här !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0