100310

Nu är klockan halv 11 på kvällen här och det är ca. 20 grader ute, såå skönt! Idag har vi inte gjort så mycke på grund av att det varit mulet. Men vi var och shoppade en sväng och sen har vi bara hängt vid lägenheten. Vi hade planerat att läsa läxor men dom ersattes av ett kvällsdopp i polen. Jag doppade bara mig på grund av att min stortånagel håller på att lossna, så de sved varenda gång jag tog ett simtag, vilket inte var kul allas. Medan Jannika, Anton och André simmade tog jag och fotade dem när de hoppade mm.

I morgon skall vi sola lite ifall vädret tillåter, och på eftermiddagen skall vi köra till Fort Lauderdale där vi ska åka med en båt vid namnet Jungle Queen. Med den kommer vi att se bland annat kändisars hus och olika hus där någon film har blivit inspelad.






Hos Lisa




Jannika spelar PSP


He va kuuul å spännande!


Jannika å småttingan Bodybuildar :D


Jihuuu!




Jannika, Anton och André


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0