05.06.10

Nu ska jag berätta lite om FÖRRA HELGEN nu när jag har tillgång till en dator.
Efter studentdimissonen var det studentfesternas tur, först var jag till Elin och sedan till Joanna. Skulle också till Sia men hann tyvärr inte :s. Efter att jag varit hos Joanna bar det av till Emmi och till sist till Patricia.


Fina Elin!


Haha, så bra bild!
Okej, Elin är inte så lång och jag är inte så kort i verkligheten. Hon har på sina högklackar och jag har inte, punkt slut.


Joanna, som var himla söt i denna klänning!




Jannika och Robin hos Joanna


Fina Emmi


Haha :D Söötin


Hos Emmi var också vackra Amanda och Tina



Hos Patricia:




Jannike





Söta Madde och Erik




Challe och Amanda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0