Ojdååå

...de var ett tag sen sist. Har inte tänkt speciellt mycket på bloggen på sistone. Men nu har jag tid att blogga igen eftersom skolan börjat och jag har en lätt period.

ÅÅÅ,
skrev just om vad jag gjort i slutet av sommaren före skolan började men det försvann mittiallt...typiskt!!
Så nu orkar jag inte skriva om det en gång till...istället laddar jag upp bilder på mina senaste inköp från Ikea.


Min älskling började skruva ihop skrivbordet och hyllan jag köpt på Ikea direkt vi kom hem.



Och slutresultatet






Köpte också en del köksgrejer, blommor och krukor







Hittade också fina kuddar till köksstolarna


Man måste ju också ha en stol till ett skrivbord så det fick bli denhär, riktigt bra och bekväm


Dethär var det mesta jag köpte, orkade inte ta blider på allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0