Helgen

Tänkte berätta lite om lördag kväll och söndag.

Lördag: Efter att jag sprang klart maraton åkte jag till hem till Merikart, var där några timmar och sedan åkte jag till Smedsby. Där en halv 9 tiden åkte jag till Fransmanni för att äta med maraton gänget. Jag försökte äta en kantarell soppa, fast jag hatar svampar men var inte snål på någonting så tog de billigaste, men fick inte ner nästan någonting. Magen tog väll lite stryk av springandet.
Var så trött och slut i benena så orkade inte fara vidare med till Amarillo och se på Hunksena. Istället körde jag till Fippe och Kontto där Oscar och alla andra var. Där var jag inte länge var så trött så jag åkte hem och sova.

Söndag: På söndag träffade jag min sööta Joanna som jag inte hade sätt på gud vet när, vilket var kul. Senare for vi med Oscar till Merikart där mamma bjöd på jätte god mat, det blev kött och vitlökspotatis med mustapekkasås och bearnaisesås + sallad och annat smått och gott.
På kvällen hade vi fotbollsmatch och vi förlorade 1-5 mot Semi??? Undrar vad som hände, matchen började bra, de slapp kanske bara 2 gånger över på vår planhalva men andra halvleken...

När jag kom hem mysade vi med Oscar och såg på Wallander- Luftslottet, och förståss somnade jag i slutet av filmen som jag gör på nästan alla filmer vi ser på...typiskt.


Jag och Joanna, Rockperry 08

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0