Trött tröttare tröttast!

För en stund sedan åkte Fanny, Patricia och Madde efter att vi ätit en tårta som vi köpt till Patricia då hon fyllt 19 år. Nu blir det bara att ta det lungt eftersom att jag ska försöka springa maraton imorgon... Jag hoppas hoppas å hoppas att jag klarar det, har varit så stressad över att jag inte ska klara det... Men ifall jag inte klarar det har jag ju iallafall försökt och gjort mitt bästa och då vet jag vad det går ut på.

Nu ska jag ta det lungt och ta en liten tupplur. Var meningen att jag skulle träffa min sötis Joanna, men är så trött och jag borde ännu åka hem mm. och så måste jag ornda lite saker till maraton. Men ska träffa henne på söndag troligen så har man längre tid att tillbringa ihop då man heller inte sett henne på jätte lääänge, längtar!












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0