Söndag 040410

På söndag vaknade vi först halv 2, fattar int hur vi kunde sova så länge. Fick lite ångest, hatar att sova bort hela dagen!
Nåjaa, efter att vi ätit morgonmål var Lasse snäll och förde oss till Connys för vi skulle hämta bilen. Från Connys förde jag Conny och Oscar till Luckes och Mizza förde jag hem. Före jag började fixa mig inför kvällen var jag på en tung lenk, var tvungen att gå en liten bit också. Varför det var tungt var för att jag hade över 1 kilos tungder på fötterna. Trodde jag skulle orka lite på 6 km med dem på, men neeeeeej.
När jag fixat mig klart kom Jannike och förde mig till Brändö där Oscar och alla andra var. På pullo&waild var det helt ok, kul att träffa vänner osv. Där en halv 4 tiden satt vi på med Ceski till något matställe och sedan förde hon hem oss.

Några bilder från kvällen


Oscar Minna Jessica




Pia




Ceciliax2


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0